در قیمت لوله آبیاری قطره ای چه عواملی موثر است؟

خرید-لوله-آبیاری-قطره-ای

عوامل موثر در قیمت لوله آبیاری قطره ای

امروزه برای آبیاری گیاهان و درختان از سیستم های هوشمند آبیاری قطره ای استفاده می‌کنند، تا از هدر رفت آب جلوگیری شود. لوله های آبیاری قطره ای نیز با رساندن آب به گیاهان بسیار کاربرد دارد و از این لوله به وفور در سیستم آبیاری قطره ای استفاده می‌شود. خرید لوله آبیاری قطره ای یا همان لوله 16 میلیمتر جهت آبیاری قطره ای تولید می شود، که با توجه به فاصله بین گیاه یا درخت روی لوله دریپر های آبیاری یا سوراخ تعبیه میکنند .

تفاوت سوراخ کردن لوله یا استفاده از دریپر (قطره چکان) در تنظیم کردن میزان دبی آب است که با دریپر امکان تنظیم کردن فشار آب نیز وجود دارد. به همین جهت در لوله کشی هایی که باید میزان مشخصی از آب به گیاهان برسد بسیار باید محتاطانه عمل کرد تا آبیاری بیش از هد دچار پوسیدگی گیاه نشود. خرید لوله پلی اتیلن برای شروع لوله کشی آبیاری قطره ای در مقیاس های بزرگ لازم است؛ و برای لوله کشی حتما به این لوله نیاز پیدا خواهید کرد.

عوامل موثر قیمت لوله آبیاری قطره ای

قیمت تعیین شده برای لوله آبیاری قطره ای با توجه به کیفیت، وزن و قیمت روز لوله است که با در نظر گرفتن این معیار ها میتوان قیمت تمام شده هر متر لوله را بدست آورد. در ایران با توجه به عدم ثبات قیمت مواد اولیه، قیمت این محصول به صورت لحظه ای محاسبه می‌شود؛ به همین دلیل قیمت مشخصی را برای لوله آبیاری قطره ای نمی‌توان ثبت کرد و شما هنگامی که قصد خرید داشتید می‌توانید برای خرید با کارشناسان ما در پلیمر تهران تماس بگیرید و قیمت روز این محصول را دریافت کنید.

لوله دریپر دار در کلاف های 200 و 400 متری تولید میشود.

خرید لوله پلی اتیلن

برای دریافت قیمت بروز لوله های آبیاری قطره ای با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. جهت ارسال پیام از طریق واتس آپ اینجا کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما