قیمت لوله پلی اتیلن در بازار

لوله-پلی-اتیلن-ارزان

لوله پلی اتیلن کشاورزی براساس کیفیت جنس و نوع آن دارای قیمت های متنوعی می باشد. از آنجا که بازار فروش لوله و اتصالات پلی اتیلن بسیار داغ است، تعداد بی شمار تولید کننده نیز وجود دارد. برخی از تولید کنندگان دارای شرکت ثبتی هستند و برخی هم دست به تولید لوله در انبار یا سوله غیر رسمی می‌کنند. برای خرید لوله پلی اتیلن باید توجه داشته باشید که محصول با چه استاندارد هایی تولید شده و اصلا تحمل کاری که می‌خواهید انجام دهید را دارد یا خیر؟ و کارایی لوله در قیمت لوله پلی اتیلن بی تاثیر نیست و برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع کارایی لوله در صنایع مختلف

در بازار بسته به کاربرد و فشار نامی لوله قیمت های متوعی وجود دارد.

•    شبکه های تامین آب شهری و روستایی
•    شبکه های فاضلاب شهری و روستایی
•    شبکه های زهکشی
•    سیستم های مایع و فاضلاب صنعتی
•    سیستم های آبیاری تحت فشار (سیستم آبیاری قطره ای و آبیاری)
•    حرکت سیستم های آبیاری
•    کابل کشی کابل / پوشش فیبر نوری
•    پوشش کابل برق
•    پوشش لوله های فلزی
•    کانال های تهویه
•    گازرسانی  ( با نوار زرد مشخص می شود .)

اما دیگر تفاوتی که لوله های پلی اتیلن را نسبت به یکدیگر متمایز میکند گرید لوله نیز می باشد. لوله پلی اتیلن دارای گرید A.B.C، بدون گرید، بدون مهر استاندارد میباشند که تفاوت آن ها در مواد مصرفی در آن می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن در بازار به چه صورت است؟

تولید لوله پلی اتیلن از مواد درجه یک خالص را گرید a می‌نامند که مواد مصرفی لوله از پتروشیمی دریافت میگردد. هر چه از خلوص مواد مصرفی کم شود گرید لوله پایین تر میاید گرید b،c و به ترتیب بدون گرید، غیر استاندارد و لوله گرانول. به طور کل تهیه لوله به صورت عمده از بازار مقرون به صرفه می باشد اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تلفن و رایانه های هوشمند کار را برای خریداران و مصرف کنندگان عزیز بسیار راحت تر کرده است. و میتوان با یک جستجوی ساده خرید لوله پلی اتیلن فروشنگان این نوع جنس را پیدا کرد و اقدام به خرید نمود.

پلیمر تهران هم از این قاعده مستثنا نیست و شما عزیزان می توانید لوله پلی اتیلن و بسیاری محصولات دیگر را از طریق سایت انتخاب نموده و اقدام به خرید کنید.

خرید لوله پلی اتیلن

چرا بعضی از لوله های پلی اتیلن ارزان هستند؟

لوله های پلی اتیلن دارای تنوع زیادی در کیفیت می باشد که آنها را در گرید بندی ها نسبت به یکدیگر میتوان طبقه بندی و متمایز کرد. اگر هنوز با لوله پلی اتیلن به طور کامل آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “لوله پلی اتیلن چیست؟ بررسی کاربرد لوله پلی اتیلن در صنعت” را مطالعه کنید.

ویژگی های لوله ارزان قیمت

خرید لوله پلی اتیلن که با مواد بازیافتی یا مواد کهنه استفاده می شود قیمت بسیار مناسب تری نسبت به لوله های مواد نو دارد. اگر برای لوله کشی برای فاضلاب بدون فشار یا برای انتقال کابل برق ویا موارد غیر از آب آشامیدنی نیاز به لوله دارید میتوانید از لوله های ارزان قیمت استفاده کنید که به صرفه تر است.

نکته لوله های ارزان از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی ندارند فقط کیفیت لوله تغییر میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما