مشخصات فنی لوله پلی اتیلن گازی

مشخصات-لوله-پلی-اتیلن-گازی

لوله پلی اتیلن گازی از مواد پلی اتیلن مرغوب با گرید تجاری PE100 تولید می شوند. به طور معمول، سایز استاندارد لوله پلی اتیلن گازی 25،63،90،110،125،160 می باشد. مگر در موارد استثنا که بنا بر سفارش شرکت پیمانکار گاز، این لوله ها با قطر های متفاوت تولید می‌شوند. برای دریافت قیمت لوله پلی اتیلن که مناسب گازرسانی باشد، می‌توانید از فروشگاه ما دیدن کنید.

مشخصات لوله پلی اتیلن گازی

لوله گازرسانی می توانند در فشار های کاری 16 با SDR 11 و فشار کاری 12.5 بار با SDR 13.6 به خوبی پایدار بمانند.

انواع لوله پلی اتیلن گازی مطابق با استاندارد en 1555 و IGS-M-PL-014-01 تولید می شوند. لوله و اتصالات پلی اتیلن گازی در برابر عوامل مخرب محیطی نظیر خوردگی، مواد شیمیایی، نشت از محل جوشکاری و ترک خوردگی بسیار مقاوم هستند. این لوله ها استحکام، انعطاف پذیری بالا، دوام و عمر طولانی دارند.

خرید لوله پلی اتیلن

استفاده از لوله های پلی اتیلن برای حوزه گاز رسانی موجب کاهش هزینه ها و زمان اجرای پروژه شبکه گاز رسانی می شود. لوله های پلی اتیلن گازی ما با برند حنان پلاستیک تولید و در بازار عرضه می شود. شما عزیزان میتوانید جهت سفارش لوله های پلی اتیلن گازی با ما در ارتباط باشید. اگر قصد خرید این لوله را دارید و به دنبال اطلاعات بیشتری از آن هستید، مقاله “مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن گازی” را مطالعه کنید.

جهت سفارش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. 09122464234

و روی واتس اپ کلیک کنید تا به واتس اپ شرکت منتقل شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما