لیست قیمت پلی رود اتصال

اتصالات-پلی-اتیلن

لیست قیمت پلی رود اتصال

پلی رود یکی از بهترین شرکت های تولید کننده اتصالات پلی اتیلن می باشد که در طی چند سال اخیر به خاطر کیفیت و مرغوبیت کالای خود بازار را به سمت خود کشانده است. اگر قصد خرید این اتصالات را دارید بهترین گزینه ای که پیشنهاد می‌کنیم خرید اتصالات پلی اتیلن برند پلی رود اتصال است.

از اتصالات پلی اتیلن به منظور ایجاد هرگونه زاویه و جابجایی هرچه بهتر لوله پلی اتیلن به کار می رود. پس از خرید لوله پلی اتیلن به منظور لوله کشی باید بدانید که چه اتصالاتی مورد نیاز شماست. در این مقاله قصد داریم انواع این اتصالات را به شما معرفی کنیم.

اتصالات پلی اتیلن دارای سه نوع چهار نوع می باشد:

  1. اتصالات جوشی فشار قوی پلی اتیلن: از اتصالات جوشی فشار قوی پلی اتیلن به منظور اتصال لوله پلی اتیلن آبرسانی بکار میرود که به وسیله دستگاه جوش به لوله پلی اتیلن متصل میگردد.
  2. اتصالات جوشی فاضلابی پلی اتیلن: از اتصالات جوشی فاضلابی برای لوله های مخصوص لوله کشی فاضلاب به کار میرود که از لوله های آبرسانی ضعیف تر میباشد و به صورت جوش به لوله پلی اتیلن متصل میگردد.
  3. اتصالات پیچی پلی اتیلن: از اتصالات پیچی برای راحت تر بودن استفاده زیادی می شود شما برای متصل کردن اتصالات پیچی کافی است اتصال را روی لوله قرار داده و با پیچاندن اتصال آن را محکم کنید.
  4. اتصالات الکترو فیوژن: اتصالات الکتروفیوژن را به صورت عمده برای لوله های گاز استفاده می کنند که به صورت جوش مخصوص به لوله متصل میگردد.

اگر می‌خواهید بدانید از این نوع لوله و اتصالات در چه جایی مورد استفاده قرار می‌گیرد مقاله “پلی اتیلن برای چه مواردی مصرف می شود؟” را مطالعه کنید.

برای سفارش محصولات پلی رود و اتصالات پلی اتیلن و دریافت لیست قیمت با ما در ارتباط باشید. برای دریافت لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن اینجا کلیک کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما