۳ مورد از مصرف لوله پلیکا در ساختمان

مصارف-لوله-پلیکا

لوله پلیکا به صورت کامل از مواد ساخته می شوند. u-pvc این لوله ها مقاومت نسبتا خوبی در مقابل ضربه دارند و به دلیل خاصیت مواد تشکیل دهنده می توان از آن ها در بخش آب شرب و فاضلاب های بهداشتی استفاده نمود.

لوله پلیکا معمولا گزینه بسیار خوبی برای فاضلاب ساختمان به شمار می‌رود. به همین دلیل از این لوله به وفور در ساختمان استفاده می‌شود و با توجه به پلاسیکی بودن آن طول عمر نسبتا بالایی دارد.

ویژگی های موثر در لوله های پلیکا

از جمله ویژگی های لوله پلیکا طول عمر بسیار بالای این لوله است. لوله های پلیکا به علت پلاستیکی بود عمر خوبی با مقایسه لوله های فلزی دارد و از آن ها در طولانی مدت می‌شود استفاده کرد. البته در خرید لوله پلیکا بسیار باید دقت داشته باشید که این لوله ها مخصوص فاضلاب است؛ زیرا این محصول دارای تنوع کیفیتی است و نوع فاضلابی آن از مقاومت بالاتری برخوردار است، مخصوصا اگر در ساختمان های بزرگ و برج ها که انشعابات این لوله بسیار زیاد است، اگر جنس لوله ضعیف باشد باعث خسارت های زیادی می‌شود.

موارد مصرف لوله پلیکا در ساختمان

۱. استفاده از لوله پی وی سی برای فاضلاب

از لوله پلیکا برای انتقال فاضلاب ساختمان استفاده می‌شود. این لوله به علت جنس سبک و پلیمری، بهترین نوع لوله برای استفاده در فاضلاب است و اتصالات به راحتی روی آن نصب می‌شوند.

۲. استفاده از لوله پلیکا برای ناودانی

نوعی از لوله های پلیکا به نام پلیکا گرانولی که از مواد بازیافتی پلیمری تبدیل به لوله می‌شوند گرانول نام دارد، از این نوع لوله پلیکا به طور کلی برای کارهایی استفاده می‌شود که فشار یا جریانی داخل آن نباشد. بیشتر از این نوع لوله برای ناودانی های ساختمان استفاده می‌شود.

۳. استفاده برای روکش کابل برق

از لوله های پلیکای معمولی نیز برای روکش های برق هم استفاده می‌شود. این لوله به علت رسانا نبودن و عایق بودن بسیار عالی، برای کابل کشی های زیر زمینی و یا زیرکار به عنوان روکش کابل استفاده می‌شود.

خرید لوله پلیکا

خرید لوله پی وی سی هوشمندانه است، زیرا زنگ نمی زند، پوسیده نمی شود و باکتری ها به خاطر سطح صیقلی داخل آن رسوب نمی کنند. تحمل گرمایی لوله ها نسبتا خوب می باشند و رسانای ضعیفی برای حرارت می باشند و مناسب عایق حرارتی جهت کار در بخش های تاسیساتی می باشند

جمع بندی

لوله های پلیکا دارای کاربرد های فراوانی است که در این مقاله به چند مورد آن اشاره کردیم. اگر شما هم قصد خرید این لوله را دارید، کارشناسان پلیمر تهران می‌تواند به شما مشاوره خرید لوله پلیکا را به صورت کاملا رایگان ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما