لوله کاروگیت یا دوجداره چه نوع لوله ای است؟

کاربرد-لوله-کاروگیت

لوله کاروگیت نوعی از لوله های پلی اتیلن هستند که کاربردهای گسترده ای در صنایع آب و فاضلاب دارند. لوله های کاروگیت با نام لوله پلی اتیلن دو جداره هم در بازار شناسایی شده هستند. خاصیت دو جداره بودن، باعث می شود لوله بتواند استحکام بیشتری دربرابر فشارها و تنش های محیطی داشته باشد. لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که کاروگیت یکی از این نوع لوله ها است.

خرید لوله کاروگیت

کاربرد لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت را به دلیل دوجداره بودن و استحکام و انعطاف پذیری بالا در بسیاری از موارد زیر زمین استفاده می کنند.

لوله کاروگیت دارای دو وزن مصرفی سبک 16 کیلو نیوتن و سنگین 31.5 کیلونیوتن می باشد. لوله های کاروگیت را بیشتر در آبراه های زیر زمینی و انتقال آب های کم فشار استفاده می‌کنند و اتصال آن ها بسیار آسان است.

خرید لوله پلی اتیلن

از لوله های کاروگیت بیشتر در سایز های بزرگ استفاده می‌کنند. زیرا این لوله دارای وزن سبک نسبت به لوله پلی اتیلن است و از لحاظ قیمتی هم به در انتقال آب با فشار کم بسیار ارزان تر است. اما به هر حال خرید لوله پلی اتیلن مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد.

موارد مصرف لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت اغلب برای فاضلاب شهری استفاده می‌شود. این لوله را جهت لوله کشی به زیر زمین یا زیر خاک می‌برند و بسته به رفت آمد از روی لوله از نوع سبک و یا سنگین استفاده می‌کنند. لوله های کاروگیت در آب رسانی هم کاربرد دارد و حداکثر تحمل فشار جریان در این لوله ۴ اتمسفر می‌باشد، که معمولا برای جریان آب های جوی و یا آبراهه ها از این لوله استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید لوله کاروگیت هستید حتما در نظر داشته باشید که لوله‌ای که تهیه می‌کنید، دارای مهر استاندارد و یا شرکت تولید کننده معتبر باشد. ولی اگر اطلاعات کافی ندارید، حتما با متخصصین در این حوزه برای خرید مشورت کنید.

برای خرید عمده و یا شاخه ای لوله و یا دریافت قیمت لوله کاروگیت یا دوجداره با ما در تماس باشید. جهت استعلام قیمت و موجودی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و یا در واتس اپ برای ما پیام بگذارید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما