انواع لوله های پلی اتیلن برای آبرسانی

انواع-لوله-های-پلی-اتیلن

انواع لوله های پلی اتیلن برای آبرسانی

خرید لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرد. از پر مصرف ترین لوله های پلی اتیلن، لوله های پلی اتیلن آبرسانی به رنگ سیاه است که با یک خط آبی از دیگر لوله ها متمایز می شود. عمده کاربرد آنها در آبرسانی و انتقال آب می باشد. از ویژگی های مهم لوله های پلی اتیلن آبرسانی میتوان به مقاومت و سبکی آن، عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری اشاره کرد. همچنین لوله پلی اتیلن آبرسانی طول عمر بالایی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

از آنجایی که میکرو ارگانیک ها هیچ آسیبی به لوله پلی اتیلن آبرسانی نمی رساند، این لوله ها برای لوله کشی آب شرب نیز مناسب می باشند. قیمت لوله پلی اتیلن متفاوت است و در فشار های مختلف در بازار عرضه می‌شود و خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. این مزیت ها موجب شده لوله پلی اتیلن آبرسانی جای لوله هایی از جنس فلزی و بتنی را بگیرد. کاربرد اصلی لوله های پلی اتیلن آبرسانی برای انتقال آب در خارج از شهرها و یا در داخل شهرها برای انشعابات اصلی می باشد. با پلیمر تهران تولید کننده لوله پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا با انواع لوله پلی اتیلن آبرسانی بیشتر آشنا شوید.

خرید لوله پلی اتیلنمعرفی لوله های پلی اتیلن آبرسانی

لوله های آبرسانی نقش مهمی در انتقال آب در شبکه آبرسانی دارند. لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطر 16 الی 315 میلی متر دارند و در رده فشاری 4 الی 25 اتمسفر (pe100, pe80) تولید می شوند. این لوله ها صرف نظر از ضخامت و فشار کاری با توجه به مواد اولیه به سه نوع مختلف تقسیم می شوند.

  • PE 63: این نوع از لوله پلی اتیلن آبرسانی امروز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و منسوخ شده است. ضخامت و وزن بیشتری نسبت به دو مدل دیگر دارد و هزینه ی تولید آن بسیار بالاست و صرفه اقتصادی ندارد.
  • PE 80: با تولید این مدل تولید کنندگان دریافتند که با افزایش دانیسته مواد، می‌توان فشار بیشتری به محصول وارد کرد و از وزن و ضخامت آن کاست و از نظر قیمت نیز پایین تر از مواد PE 63بود. پس از مدل PE 63 بسیار بهتر و کاراتر بود. اگر از لوله های پلی اتیلنی آشنایی ندارید، مقاله “لوله پلی اتیلن چیست؟ بررسی کاربرد لوله پلی اتیلن در صنعت” را مطالعه کنید.
  • PE 100: مواد PE100 لوله پلی اتیلن آبرسانی از بهترین مواد اولیه ساخته شده که بار کاری بیشتر و وزن و ضخامت کمتر دارد، فشار کاری بیشتر را تحمل می کند. در مدل های قبلی برخورد نور خورشید موجب استحلاک لوله می شود و یکی از معایب لوله پلی اتیلن آبرسانی نیز همین علت بود، که این موضوع در این مدل برطرف شده است. PE 100 برابر اشعه ماورای بنفش (UV) مقاوم است و نور خورشید تاثیری روی آن ندارد.

 

در سیاست قیمت گذاری لوله پلی اتیلن نوع مواد اولیه بکار رفته و قطر لوله موارد اصلی در قیمت آن است.

جهت سفارش لوله پلی اتیلن آبرسانی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا با کلیک کردن بر روی واتس آپ در پیام رسان، پیام خود را بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما