بازار لوله پلیکا تهران و نمایندگی فروش لوله پلیکا گلپایگان

کارخانه لوله پی وی سی

لوله‌ پی وی سی یک نوع لوله پلاستیکی است كه بیش از 80 سال در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای زیادی را در بخش‌های مختلف بازار ارائه می‌دهد. لوله پلیکا در ایران توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید می‌شود. بهترین لوله موجود که بسیار مشهور است لوله پلیکا گلپایگان نام دارد. نمایندگی فروش لوله پلیکا گلپایگان در شهر های مختلف فعالیت دارند که خرید را برای مردم در سراسر کشور راحت تر کرده است.

کارخانه لوله پی وی سی متشکل از انواع دستگاه های مختلف در امتداد یکدیگر است. کیفیت لوله های تولیدی به مواد تشکیل دهنده آنها و خط تولید لوله بستگی دارد. لوله‌های پی وی سی PVC فوق‌العاده قوی و بادوام هستند و مقاومت کامل در برابر خوردگی، انبساط یا انقباض حرارتی دارند. این لوله‌ها در اندازه‌های مختلف با طیف وسیعی از اتصالات موجود هستند و بسته به نوع پی وی سی می‌توانند برای آب گرم یا سرد استفاده شوند.

کارخانه های تولید لوله پلیکا

در کارخانه لوله پی وی سی در درجه اول لوله‌ها از طریق فرآیند اکستروژن تولید می‌شوند. مواد خام از طریق یک قیف و یک سیستم کنترل وزنی یا حجمی به اکسترودر وارد می‌شود. در داخل بشکه اکسترودر، مواد تا نقطه ذوب حدود 200 درجه سانتیگراد توسط الکتریسیته و اصطکاک در سیستم گرم می‌شوند.

کارخانه های تولید کننده لوله پلیکای بسیاری در ایران وجود دارد که لوله پلیکا تولید می‌کنند. اما پلیکا هم مانند هر جنس دیگری خوب و بد دارد. برای تولید لوله پلیکای درجه یک نیازمند خط تولید لوله بسیار حرفه ای است. که کارخانه های زیادی در ایران این لوله را تولید نمی‌کنند.

پلیمر تهران مفتخر است لوله پلیکا درجه یک و استاندارد را تولید و روانه بازار می‌کند. این شرکت با تولید لوله استاندارد که دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی، به کسانی که به دنبال لوله درجه یک هستند و یا در ساختمان خود مهندس ناظر دارند، این امکان را می‌دهد تا از این لوله های شرکت با توجه به نیاز خود اقدام به خرید لوله پلیکا کنند.

انواع لوله پی وی سی که در ایران تولید می شود

پی وی سی را می‌توان به پی وی سی نرم و پی وی سی سخت تقسیم کرد. لوله‌های پی وی سی مورد استفاده در سیستم هوای تازه عمدتاً لوله‌های سخت هستند.

لوله‌های پلیکا یا پی وی سی لوله‌های سختی هستند و خم نمی‌شوند. بنابراین، هنگام چیدمان لوله‌ها در داخل خانه، ناگزیر از زانویی و اتصال‌دهنده‌های مستقیم استفاده می‌شود. اما لوله پلی اتیلن را می‌توان تا حدی خم کرد. بنابراین، در داخل خانه تا حدی می‌توان یک پیکربندی کامل رو بدون اتصالات جانبی انجام داد. برای چیدمان خطوط لوله داخلی، هرچه اتصالات بیشتر شود، احتمال نشت هوا بیشتر می‌شود. اگر نمی‌دانید لوله پی وی سی چیست پیشنهاد می‌کنیم مقاله “لوله پی وی سی چیست؟ چه کاربردها و ویژگی‌هایی دارد؟” را مطالعه کنید.

خرید لوله پلیکا

نمایندگی لوله گلپایگان در تهران

لوله گلپایگان دارای نمایندگی ها و تولید کنندگان بسیاری است. در تهران پلیمر تهران، از برترین تامین‌کنندگان بازار لوله پلیکا است. پلیمر تهران با توجه به وضعیت قیمت اجناس اقدام به فروش مستقیم نموده تا با حذف واسطه ها، مسیر خرید را برای مشتری هموار تر کرده، تا شما از خریدتان رضایتمند باشید.

محصولات پلیمر تهران دارای گواهی تایید از:

  • معاونت جهاد کشاورزی
  • سازمان نظام مهندسی کشور
  • سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران
  • ایزو بین المللی

می‌باشند.

تمامی محصولات پلیمر تهران با ده سال بیمه ایران ارائه می‌شوند.

پلیمر تهران لوله پلی اتیلن سفارشی را برای کاربردهای متعدد مانند دریایی، صنعتی، کشاورزی و معدن ارائه می‌دهد.

این کارخانه لوله پلیکا تهران، لوله‌های استاندارد و سفارشی در برابر خوردگی، سایش، و لوله‌های مقاوم در برابر مواد شیمیایی را برای آب آشامیدنی، توزیع آب، انتقال حرارت، و … تولید می‌کند. اگر قصد لوله کشی فاضلاب دارید و نمی‌دانید بهترین لوله برای لوله کشی چه نوعی است، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “برای لوله فاضلاب خانگی از چه نوع لوله ای استفاده می‌شود؟” را مطالعه کنید.

لوله و اتصالات همواره به عنوان یکی از واحدهای مهم در ساخت و ساز و همچنین مهندسی ساختمان بوده است. لوله و اتصالات (پلیکا و لوله اتیلن) همواره در صنایع مختلف دارای تقاضای بالایی هستند. اگر به دنبال فرصتی برای تبدیل شدن به نمایندگی فروش لوله پلیکا گلپایگان هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه تماسارتباط با ما